• Nyitva tartás

    Hétfő - Péntek X

    6.00 - 22.00

    Szombat és Vasárnap

    8.00 - 20.00

    Augusztus 20. Hétfő

    8.00 - 20.00

     

     

  • +36 70 518 7659
  • help@budapestikonditerem.hu

    Küldj azonnali üzenetet!X



    Sending your message. Please wait...

    Thanks for sending your message! We'll get back to you shortly.

    There was a problem sending your message. Please try again.

    Please complete all the fields in the form before sending.

GIANTS GYM HÍREK

Ha komolyan veszed az edzést, akkor ezt tudnod kell!

Giants Gym | november 18, 2016

Szeretnélek megismertetni egy nagyon fontos fogalommal, ami elmaradhatatlan tudnivaló ahhoz,  hogy az edzésed, illetve célod megvalósítása teljes mértékben igazi siker legyen.

A szuper-kompenzáció

Mit is értünk ez alatt?

Pontosan a szervezetünk védekező reakciója a túlterhelés ellen.
Ugyanis nagyon fontos az a tényező hogy,  ha egy kiadós edzést végzünk, akkor energiaraktárak kiürülnek, illetve anyagvesztési folyamatok lépnek fel szervezetünkben,  amit pótolni kell a megfelelő idejű pihenéssel,  valamint táplálkozással, hogy energiaraktáraink újratöltődjenek.

Miért is fontos ez?

Ha egy kiadós edzés után nincsen regenerálódási fázis,  s nem érezed azt, hogy újra hadra fogható állapotba kerültél, akkor sajnos túledzettségi állapot fog fellépni, és teljesítményed csökkenni fog.  Valamint a várt hatás elmarad, mert így az izomzatunk se fog fejlődni!
Így tehát fontos hogy kellő intenzitású,  mennyiségű edzés után igen is legyen kellő pihenőidő,  valamint megfelelő tápanyagbevitel!

Mire is figyelj még?

Ami lényeges, és elmaradhatatlan szempont, hogy pihenő időszak után, az előző edzést követően vagy azonos, illetve annál magasabb hatásfokon terheljük meg szervezetünket,  izmainkat.  Ugyanis,  ha ez nem következik be sajnálatos módon megint csak teljesítmény csökkenést fogsz tapasztalni,  s elmarad a várva várt fejlődés!

A tápanyag bevitel pihenő időszakban fontos tudnivaló izmaink építése szempontjából,  mindig legyen megfelelő mennyiségben fehérje, illetve aminosav készletünk. Sajnos szervezetünk nem képes nagy arányba fehérjét tárolni, ezért kell fogyasztanunk mellé egy kis proteint vagy szénhidrátot. Igaz a szénhidrát nem izmaink építésében fog szerepet játszani, hanem energiaraktáraink feltöltésében!

Itt egy pár tipp, mit is egyél:

- túró és gyümölcs,
- zabpehely tejjel,
- esetleg szendvics protein turmixal

kalderas_david_szemelyi_edzo_giants_gym_13_kerulet_olcso_konditerem_fitneszterem_kuzdosport_terem

Kalderás Dávid, személyi edző

Ha segítségre van szükséged, hogy elindulj a fejlődés útján, akkor keress bátran!

Írj e-mailt: david@budapestikonditerem.hu

Copyright © 2016 budapestikonditerem.hu minden jog fenntartva! By Best-IT Marketing