• Nyitva tartás

    Hétfő - Péntek X

    6.00 - 22.00

    Szombat és Vasárnap

    8.00 - 20.00

    Augusztus 20. Hétfő

    8.00 - 20.00

     

     

  • +36 70 518 7659
  • help@budapestikonditerem.hu

    Küldj azonnali üzenetet!X



    Sending your message. Please wait...

    Thanks for sending your message! We'll get back to you shortly.

    There was a problem sending your message. Please try again.

    Please complete all the fields in the form before sending.

GIANTS GYM HÍREK

Most végre megtudhatod mi a kerek popsi titka!

Giants Gym | december 4, 2016

Milyen is a jó fenék?

A jó fenék kerek. Pontosabban kerek és feszes. Sajnos nem elég ha csak a farizom erősítő gyakorlatokat csinálod, ha mellette a testzsír százalékod nem csökken. Ha nem tartozol bele a szerencsés genetikájú lányok körébe, fontos odafigyelned az étkezésre is.

Hogyan kezdj hozzá?

Elsősorban ismerned kell  a farizom felépítését a hatékony edzés érdekében.
Az izomcsoport három izomkötegből áll: nagy- (gluteus maximus), közép- (gluteus medius) és kis- (gluteus minimus) farizom. A farizom az emberi test legerősebb izma. Nagy szükség is van rá, mert a legalapvetőbb mozgásformánk, a járás egyik nélkülözhetetlen eleme. Fontos funkciója a csípő hátrafeszítése, melynek köszönhető az egyenes testtartásunk.

A tökéletes fenék formáláshoz minden szögből edzened kell a farizmodat. Erre rengeteg gyakorlat és mozgásforma létezik. A cikk alján meríthetsz ötleteket.

Hogyan edzd a feneked?

Fontos, a rendszeresség. Kezdőként csináld lassú tempóban, kellő odafigyeléssel a gyakorlatokat. Ha nem érzed,hogy dolgozik a feneked akkor nem jól csinálod. Hangolódj rá az edzésre és gyakorlatról gyakorlatra haladj! Ne akarj hamar túlesni az edzésen.

Lapos popsiból kerek fenék?

IGEN! A fenekedre is izmot építesz mint bármely más testrészedre,ez adja a formádat. Itt is hangsúlyoznom kell,hogy az izomépítés alapja a tiszta étrend és megfelelő tápanyagforrások. Fontos, hogy a farizom mindhárom részére végezz erősítő gyakorlatokat.

Melyek a legjobb gyakorlatok ha kerek popsit szeretnél?
•    guggolás
•    kitörés
•    térdelőtámaszban lábemelés hátra
•    hanyattfekvésben csípőemelés
•    láblendítés hátra alsócsigáról
•    fellépés step pad-ra

Ezeket a gyakorlatokat természetesen végezheted lábsúllyal, gumiszalaggal vagy akár súlymellénnyel is. Ha segítségre van szükséged, hogy elindulj a változás útján, akkor írj e-mailt és együtt sikerülni fog!

heni@budapestikonditerem.hu

fulop_henriett_szemelyi_edzo_giants_gym_13_kerulet_olcso_konditerem_fitneszterem_kuzdosport_terem

Fülöp Henriett személyi edző

 

Copyright © 2016 budapestikonditerem.hu minden jog fenntartva! By Best-IT Marketing