• Nyitva tartás

    Hétfő - Péntek X

    6.00 - 22.00

    Szombat és Vasárnap

    8.00 - 20.00

    Április 19. péntek

    8.00 - 20.00

    Április 21. vasárnap

    8.00 - 20.00

    Április 22. hétfő

    8.00 - 20.00

    Május 1. szerda

    8.00 - 20.00

     

     

     

  • +36 70 518 7659
  • help@budapestikonditerem.hu

    Küldj azonnali üzenetet!X



    Sending your message. Please wait...

    Thanks for sending your message! We'll get back to you shortly.

    There was a problem sending your message. Please try again.

    Please complete all the fields in the form before sending.

GIANTS GYM HÍREK

Edzőtermi etikett, avagy milyen szabályokat tarts be, hogy ne dobjanak ki a recepciós lányok! – 2. rész

Giants Gym | február 3, 2019

Itt a folytatás..

Mobiltelefon? Miért is?

Sokaknál felmerül a kérdés miért is járnak az edzőterembe. Azzal sem lenne gond, ha pusztán egóból hogy ezzel legyen tiszta a lelkiismeretük, amikor az egy vagy másfél órás edzésből a valódi „munka” kb 20-30 perc jó esetben, mert a többi a telefon nyomkodásával vagy telefonálással telik. Azonban senki sem kíváncsi a telefonbeszélgetésedre sem arra, hogy feleslegesen foglalj egy gépet vagy eszközt, amin éppen a közösségi médiát pörgeted. Tartsd tiszteletben azokat, akik valóban munkával töltik az időt az edzőteremben és ne zavard őket.

Ne légy útban!

A konditermek gyakori figurája, aki a guggoló állvány előtt bicepszezik, amivel egy időre biztosítja, hogy rajta kívül senki más ne jusson az eszköz egyébként rendeltetésszerű használatához. Hasonló jelenség, aki a gépek közötti folyosón hajtja végre az edzéstervében szereplő gyakorlatokat, és közlekedni nem lehet tőle.

Várd ki a sorod!

Ha csúcsidőben jársz edzeni, előfordulhat, hogy várnod kell valamelyik eszközre. Ilyenkor illik kivárni, míg a másik végez anélkül, hogy felkiáltójelként állnál fölé, vagy percenként megkérdeznéd tőle, hogy mennyi van még. És persze fordítva: ha használsz egy felszerelést, amire mások is várnak, nem illik a gépen/padon/eszközzel a kezedben hosszasan cseverészni (se csetelni, se posztolgatni) anélkül, hogy csinálnád.

Eddz halkan!

A legtöbb helyen valamilyen zene biztosítja az alapzajt, ezt pedig nem illik és nem is szükséges a zenét is elnyomó hörgésekkel, nyögésekkel és ordibálással rendszeresen megtörni. Edzés közben a helyes légzés is fontos, a terem szomszédságában is jól hallható fújtatás azonban ugyancsak ritkán indokolt. Ha edzőtárssal edzel és rendkívül fontos mondandótok van egymásnak lehetőleg halkan tegyétek ne a terem egyik végéből a másikba ordibálva mert senki sem kíváncsi rá.

Ne szemetelj!

Újfent alapvető intelligencia lenne, hogy a szemetedet, mint üres üveg, zacskó, doboz, bármi, nem hagyod magad után sem a teremben sem az öltözőben. Számtalan kuka van kihelyezve a legtöbb teremben, ami csak arra vár, hogy ide helyezd azt, ami már nem kell. Örök rejtély a kukába még folyadék tartalmú flakonok dobálása. Ha ezt még senki sem tanította meg neked, a kukába minimum hogy üresen tesszük a flakont. Ha egy 1.5 literes vízből 1 liter a üvegestül kukában landol, vegyél vagy hozz annyit, amennyit meg is iszol edzés közben. Ami pedig megmarad,vagy vidd el magaddal vagy öntsd ki az erre alkalmas vizesblokkba. Az a hatalmas erőfeszítés hogy össze is nyomd a flakont már nem feltétlenül várható el, de szintén illene. Ne rabold a személyzet idejét azzal, hogy kiöntögesse utánad vagy eltakarítsa a szemetedet.

Ne bámulj!

Tudod, miért vannak külön női konditermek? Nemcsak azért, mert a nők többsége más típusú gyakorlatokat csinál szívesen, mint a férfiak többsége, hanem azért is, mert a nők többségét zavarja, ha edzés közben nyálcsorgatva bámulják. Ez persze a férfiak többségét is egyaránt zavarja. Ugyanakkor egyes lányok szeretnek túlzottan lezseren öltözni. Nincs is ezzel semmi gond, csak jól kell tűrni a kritikát. Ha pedig ilyen esetben megbámulnak miért is lepődsz meg? A legjobb ha saját testeddel és feladatoddal foglalkozol a gyakorlataid közben.

Ne legyél baleset veszélyes!

Ugyan minden edzőteremben kivan írva, hogy a súlyzókat és az eszközöket mindenki a saját felelősségére használja, ha nem tudsz valamit ne próbáld meg kitalálni, hogy az hogy lehet jó  vagy sem, hanem inkább kérj segítséget. Ugyanez vonatkozik arra is, hogyha nem tudod felmérni a saját erődet, szintén kérj segítséget mielőtt magadra ejtenéd a súlyt amit nem bírsz el.

Cikksorozatunkat folytatjuk, hogy kellően kiképezd magad a témában és igaz Giants Gym tag légy!

Copyright © 2016 budapestikonditerem.hu minden jog fenntartva! By Best-IT Marketing