• Nyitva tartás

    Hétfő - Péntek X

    6.00 - 22.00

    Szombat és Vasárnap

    8.00 - 20.00

    Március 28-tól határozatlan ideig zárva vagyunk!

     

     

     

     

     

     

  • +36 70 236 7877
  • help@budapestikonditerem.hu

    Küldj azonnali üzenetet!X



    Sending your message. Please wait...

    Thanks for sending your message! We'll get back to you shortly.

    There was a problem sending your message. Please try again.

    Please complete all the fields in the form before sending.

GIANTS GYM HÍREK

Hogyan végezd a reggeli kardio edzésed?

Giants Gym | július 16, 2019

Sokan hiszik, hogy ébredés után az első dolguk ráugrani egy kardiógépre, mivel ekkor a szervezet zsírégető üzemmódban van, hiszen nincs más üzemagyag, mint a zsír!

Ebben van igazság, de teljesen üres gyomorral edzve egész biztos az izomtömegünk is kárát fogja látni a kardióedzéseinknek.

Ha reggel kardiózunk, ne együnk előtte semmilyen szénhidrátot, se gyors, se lassú felszívódásút, ellenben ne vonjuk meg magunktól a fehérjét, vagy aminosavakat. 10-20g gyors felszívódású tejsavófehérje segít megóvni az izmainkat és nem akadályozza a zsírvesztést sem. Japán kutatók kimutatták, hogy a tejsavófehérjében lévő aminosavak még segítik is a zsírvesztést.

Erre figyelj!

  • Végezd a kardióedzést súlyzós edzések után!

  • Alkalmazz intervallum edzést!

  • Ne csak egyféle gépet használj, legyen változatos az edzésed!

  • Ne ess a túledzés hibájába!

  • Ha reggel edzel, ne egyél előtte szénhidrátot, de igyál előtte 10-20g tejsavófehérjét tartalmazó turmixot!

Bár némileg túlzó az a félelem, amit a testépítők a kardióval szemben éreznek, hogy az leépíti izomszöveteiket, azért nem teljesen alaptalan a hiedelem. Ha túl hosszan, vagy túl gyakran végzed az aerob edzéseidet, az a regenerálódást hátráltatja, és kutatások kimutatták, hogy a tesztoszteronszintet is csökkentheti. Ez egyébként újabb érv a rövidebb edzések végzése mellett.

Heti 3, egyenként 20 perces kardio edzéssel még nem hátráltatod a regenerálódást. Emellett a gépek rendszeres váltogatása és a szabadtéri mozgások beiktatása is segíthet, hogy eltérő izmokat stimuláljunk (és ezáltal fárasszunk) az egyes edzéseken. Emellett próbáljunk meg pl.: lábedzés után nem a lábat igénybe vevő aerob tevékenységet folytatni!

Cikksorozatunkat folytatjuk, hogy kellően kiképezd magad a témában és igaz Giants Gym tag légy!

Nyitva tartás:

Hétfő 6.00 – 22.00
Kedd 6.00 – 22.00
Szerda 6.00 – 22.00
Csütörtök 6.00 – 22.00
Péntek 6.00 – 22.00

Szombat 8.00 – 20.00
Vasárnap 8.00 – 20.00

Bérletárak:

1 havi korlátlan bérlet 7.990Ft
2 havi korlátlan bérlet 14.990Ft
3 havi korlátlan bérlet 21.990Ft
Napi jegy 1290Ft

Törölköző bérlés 200Ft
Értékmegőrző díjtalan

13_keruleti_olcso_konditerem_edzoterem_fitneszterem_kuzdosportterem_9

 

giants_gym_logo_13_kerulet_konditerem_edzoterem

Cím: 1134 Budapest, Fáy utca 65-67. Cewe székház 3. emeletén, az épület pont a Béke és a Fáy utca sarkán található, bejárat a Fáy utca felől van. Gyere és eddz nálunk! Semmi csicsa csak a vasak és Te!

Copyright © 2016 budapestikonditerem.hu minden jog fenntartva! By Best-IT Marketing