• Nyitva tartás

    Hétfő - Péntek X

    6.00 - 22.00

    Szombat és Vasárnap

    8.00 - 20.00

    Augusztus 19. Hétfő

    8.00 - 20.00

    Augusztus 20. Kedd

    8.00 - 20.00

     

     

     

  • +36 70 236 7877
  • help@budapestikonditerem.hu

    Küldj azonnali üzenetet!X



    Sending your message. Please wait...

    Thanks for sending your message! We'll get back to you shortly.

    There was a problem sending your message. Please try again.

    Please complete all the fields in the form before sending.

GIANTS GYM HÍREK

Ismered ezeknek a vitaminoknak az előnyeit?

Giants Gym | május 22, 2019

A felsorolt vitaminok és ásványi anyagok azok, melyek elengedhetetlen részét kellene, hogy képezzék a táplálkozásodnak, ha rendszeresen sportolsz!

Mivel megfelelő mennyiségű és minőségű pótlásuk eléggé nehézkes így érdemes, valamilyen komplex vitamin pakkot beszerezni, amelyben minden megfelelő mennyiségben megtalálható.

C-vitamin

Sokakat meglephet, de a C vitamin alapvető fontosságú antioxidáns. Védi az izomsejteket a káros szabad gyökök romboló hatásától és részt vesz az aminosav anyagcserében is, különösen a kollagén képzésben. A kollagén pedig a kötőszövetek alapvető építőanyaga, amely az izmokat és csontokat összekötik. Ha a kötőszövetek nem teljesen egészségesek, akkor könnyen sérülés lehet az edzések vége. Mivel vízben oldódik, így könnyen kiürül a szervezetből így folyamatos ellátásra van szükség. Naponta többször érdemes fogyasztani 500-1000 mg-os mennyiségben.

A-Vitamin

Fontos a fehérjeszintézis folyamatában,amely maga az izomképződés. Szerepe van a glikogén képződésben is, amely a szervezet energiaraktározási formája. alacsony zsírbevitel és nagyintenzitású edzések hatására elégtelen az A-Vitamin ellátás, így pótolni kell!!

D-vitamin

Támogatja a szervezetedben a kalcium- és foszfor felszívódását, szerepe van a csontjaid egészséges állapotának fenntartásában, a fogaid erősségének megőrzésében. A kalcium nélkülözhetetlen az izom-összehúzódáshoz, és ha nem elég a mennyisége a szervezetedben, a fellépő izomgörcsöktől, rándulásoktól nem tudsz megfelelően edzeni. A másik fontos szempont, hogy segíti a foszfor felszívódását, ami a gyors izommunka táplálója. Az energia ATP (Adenozin-trifoszfát formájában tárolódik, ezek alkotóeleme a foszfor is), ami a súlyzós edzésekhez létfontosságú. D-vitamint megtalálod a tejben, gabonafélékben, olajos halakban és a tojásban.

E-Vitamin

Erőteljes antioxidáns, amely a sejthártyát védi. Ez fontos feladat, mert az anyagcsere folyamatok tökéletes működéséhez elengedhetetlen az egészséges sejthártya. Az edzés és más stressz hatására keletkező káros szabad gyökök károsítják a sejtmembránt, így a sejt működését akadályozzák. Az e- vitamint gyors növekedés hatására  vagy gyors fogyás kiváltott bőr stria tehát bőrrepedések javítása érdekében is nagy sikerekkel alkalmazzák.

K-vitamin

A K-vitamin fontos a véralvadást előidéző fehérjék képződésében, ezért K-vitamin nélkül akár el is vérezhetnél. Védi a szervezetedet a külső fertőzésekkel szemben, a kalcium és a kálium felszívódását segítve erősíti a csontjaid és méregteleníti a szervezeted. Nagyon hasznos a máj méregtelenítő funkciójában is.  A K-vitamint a szervezeted is elő tudja állítani, mégpedig a testedben élő baktériumok révén, amelyek gombás fertőzések ellen is megvédik a szervezetet. Éppen ezért a K-vitamin bevitele csak orvosi javaslatra indokolt. Kiváló K-vitamin források a zöldségek, mint például a kelkáposztafélék, petrezselyemzöld és a répafélék.

B12 vitamin

Számos funkció között edzés szempontjából kiemelt a szénhidrát anyagcserében valamint az idegrendszer karbantartásában betöltött szerepe. Segíti az izom összehúzódást, koordinációt és izomnövekedést.

Vas

Fontos szerepe van az oxidatív energiatermelésben, segíti a sorozatok közti regenerációt, hiszen minél több oxigén áll rendelkezésre az izomzatban annál gyorsabban fel tudnak készülni az izmok a következő kemény sorozatra! Nőknek különösen fontos, akik a menstruációval sok vasat veszíthetnek.

Foszfor

Részt vesz a nagy energiamolekulák képzésében, mint amilyen az ATP és a kreatinfoszfát. Csökkenti a vér tejsav tartalmát az edzés során, így tovább bírod a terhelést!

Króm

Segíti a glükóz és a zsír anyagcserét, az inzulinnal együttműködve pedig a fehérje hasznosulását is fokozza.

Biotin

Különösen fontos szerepe van a fehérje beépítésében és az energia előállításában. A tojásfehérjében található Avidin nevű anyag viszont blokkolja ezért nem tanácsos nyersen tojást fogyasztani.

Cink

A cink a növekedés minden fázisában fontos szerepet tölt be. Testépítők szempontjából tehát különösen fontos. A nagy intenzitású edzés hatására ugyanis elégtelenné válhat a mennyisége. a diétázás pedig ronthat a helyzeten.

Kalcium

Az egyik legfontosabb ásványi anyag magnézium mellett. A kalciumnak fontos szerepe van az izom összehúzódásban, és a csontsűrűség szempontjából is fontos. A D Vitamin segíti a Kalcium felszívódását. így érdemes együtt fogyasztani őket.

 

Cikksorozatunkat folytatjuk, hogy kellően kiképezd magad a témában és igaz Giants Gym tag légy!

Nyitva tartás:

Hétfő 6.00 – 22.00
Kedd 6.00 – 22.00
Szerda 6.00 – 22.00
Csütörtök 6.00 – 22.00
Péntek 6.00 – 22.00

Szombat 8.00 – 20.00
Vasárnap 8.00 – 20.00

Bérletárak:

1 havi korlátlan bérlet 6.990Ft
2 havi korlátlan bérlet 12.990Ft
3 havi korlátlan bérlet 18.990Ft
Napi jegy 990Ft

Törölköző bérlés 200Ft
Értékmegőrző díjtalan

13_keruleti_olcso_konditerem_edzoterem_fitneszterem_kuzdosportterem_9

 

giants_gym_logo_13_kerulet_konditerem_edzoterem

Cím: 1134 Budapest, Fáy utca 65-67. Cewe székház 3. emeletén, az épület pont a Béke és a Fáy utca sarkán található, bejárat a Fáy utca felől van. Gyere és eddz nálunk! Semmi csicsa csak a vasak és Te!

Copyright © 2016 budapestikonditerem.hu minden jog fenntartva! By Best-IT Marketing