• Nyitva tartás

    Hétfő - Péntek X

    6.00 - 22.00

    Szombat és Vasárnap

    8.00 - 20.00

    Március 15. péntek

    8.00 - 20.00

    Április 19. péntek

    8.00 - 20.00

    Április 21. vasárnap

    8.00 - 20.00

    Április 22. hétfő

    8.00 - 20.00

    Május 1. szerda

    8.00 - 20.00

     

     

     

  • +36 70 518 7659
  • help@budapestikonditerem.hu

    Küldj azonnali üzenetet!X



    Sending your message. Please wait...

    Thanks for sending your message! We'll get back to you shortly.

    There was a problem sending your message. Please try again.

    Please complete all the fields in the form before sending.

GIANTS GYM HÍREK

Tévhitek a kreatinnal kapcsolatban!

Giants Gym | november 22, 2018

A kreatin-monohidrát az egyik leghatékonyabb étrend kiegészítő sportolók számára a nagyintenzitású edzéskapacitás és a zsírmentes testtömeg növelésére.
Semmi sem bizonyítja, hogy a rövid vagy hosszú távú kreatinfogyasztás káros volna egy egészséges emberben.
Fiatal sportolók esetén is biztonsággal használható.
A kreatin-monohidrát az egyik legszélesebb körben vizsgált és bizonyítottan hatásos származék.

A legáltalánosabb TÉVHITEK! a kreatinnal kapcsolatban:

-    nagyfokú vízvisszatartó hatása van (vizesít, felfúj)
-    hormon ami illegális….
-    hosszabb ideig tartó fogyasztása emésztési problémákat okozhat
-    máj és vesekárosító
-    ha abbahagyod a kreatin szedését a megszerzett tömeg és izomzat eltűnik

Mi is valójában a kreatin?

A kreatin egy Endogén (szervezetben keletkezett, azon belül megjelenő) molekula. A májban és a hasnyálmirigyben képződik azonban a testben lévő kreatin 95%-a a vázizmokban található. A vázizmokban található kreatin raktár egy 70kg-os ember esetében kb. 120-170g. Ebből naponta 1-2% , 1-2g bomlik le kreatininé és ürül a vizelettel.

Pótlása táplálékkal leginkább vörös húsokból és halból megoldható, ellenben nagy mennyiséget kéne fogyasztani belőle (1-2 kg) hogy grammokban mérhető kreatin mennyiséghez jussunk. A táplálék kiegészítővel való pótlása jóval olcsóbb és felesleges kalóriát sem viszünk be vele.

TÉNYEK a kreatin fogyasztását illetően!

Tömegnövekedés! A kreatin izommunkára reagál így valóban valamennyi vízmolekulát köt az izmokhoz, mely szükséges a hasznosulásához, azonban ha nem edzel, de kreatint szedsz, semmilyen eredményt ne várj.

Mindenki másképp reagál rá! Az elért eredmény függ a használt kreatin típusától, mennyiségétől és gyakoriságától, az edzés intenzitásától és gyakoriságától, illetve hogy kinek eleve mennyi kreatint tartalmaznak az izmai.
Aki eleve sok húst vagy halat fogyaszt, nyilván több kreatint tartalmaznak az izmai mint mondjuk aki sokkal kevesebbet vagy vegetáriánus. Így aki kevesebb húst fogyaszt a kezdeti hatás fokozottabb lehet, mivel a kreatin raktárak gyorsabban nagyobb mennyiséget tudnak felvenni az izmokban.

A túlzott mennyiségű beviteltől ne várj jobb eredményt! Sajnos sokan hajlamosak azt hinni, hogy ha valami egy adott mennyiségben hatásos, akkor megduplázva vagy triplázva a fogyasztott adagot a hatás is ennek arányában nő.
Ez természetesen nem így van. Felesleges 15-20gramm kreatint szedni naponta, semmivel sem lesz hatásosabb, mint az optimális mennyiség esetén.

Cikksorozatunkat folytatjuk, hogy kellően kiképezd magad a témában!

Copyright © 2016 budapestikonditerem.hu minden jog fenntartva! By Best-IT Marketing