• Nyitva tartás

    Hétfő - Péntek X

    6.00 - 22.00

    Szombat és Vasárnap

    8.00 - 20.00

    Augusztus 19. Hétfő

    8.00 - 20.00

    Augusztus 20. Kedd

    8.00 - 20.00

     

     

     

  • +36 70 236 7877
  • help@budapestikonditerem.hu

    Küldj azonnali üzenetet!X



    Sending your message. Please wait...

    Thanks for sending your message! We'll get back to you shortly.

    There was a problem sending your message. Please try again.

    Please complete all the fields in the form before sending.

GIANTS GYM HÍREK

Úgy nézel ki, mint Arnold Schwarzenegger? – tudj meg többet az mezomorf testalkatról!

Giants Gym | április 29, 2019

Mezomorf testalkati jellemzők:

•    széles kulcscsontok és vállak
•    szimmetrikus felépítés
•    keskeny csípő
•    vékonyabb ízületek
•    hosszú és kerek hasizom
•    keskeny derék
•    alacsony testzsír százalék
•    izmosabbak, mint az ektomorfok, vastagabb csontjaik és ízületeik vannak
•    mellkasuk a derekukhoz képest széles, jellemző rájuk az erősebb vádli és alkar
•    leginkább férfiakra jellemző testalkat, hiszen a robusztusabb izommennyiségért a herék által termelt tesztoszteron a felelős (egyébként a mellékvese is termel kis mennyiségben, így nőknél is kialakulhat a mezomorf testtípus)
•    ez az alkat a legtöbb sportágban ideális, és esetleges súlygyarapodás esetén edzésekkel könnyedén visszanyerhető a korábbi forma

Étrend ajánlások mezomorf típusúak számára:

•    a napi teljes kalóriamennyiség legfeljebb 40–50%-át biztosítsuk szénhidrátból
•    gondosan válasszuk szét az ételadagokat, használjunk mérleget a pontos arányokhoz, mert a tökéletes testalkatnak tökéletes étrendre van szüksége a fejlődéshez
•    naponta 5–6 kisebb étkezés alkalmával vigyük be a tápanyagot
•    fogyasszunk kellő mennyiségű kalóriát és fehérjét az izomtömeg fenntartásához
•    a táplálkozásodban a kiegyensúlyozottság a legfontosabb, figyelj oda a minőségi étrendre
•    egyszerű szénhidrátokat reggel és edzés után fogyassz, ez a fejlődés végett fontos

Edzésjavaslat mezomorf alkatúaknak:

•    az edzés során használjunk nagyobb és közepes súlyzókat
•    8–12 alkalommal ismételjünk
•    a sorozatok között tartsunk fél és egy perc közötti pihenőidőt
•    változatos edzésterv javasolt a számodra
•    egy edzés során 1-2 izomcsoportot dolgoztass meg és minden izomcsoportoknak hagyj legalább 72 órás regenerációt
•    végezzünk megfelelő, rövid intervallumú kardio gyakorlatokat, hogy továbbra is vékonyak maradjunk (a súlyzózás után 20–30 perc elegendő)
•    Így számítsd ki a pulzustartományt: [(220-életkor)x0,6 és (220-életkor)x0,8] között
•    Arnold Schwarzenegger a tökéletes megtestesítője a mezomorf alkatnak

 

Cikksorozatunkat folytatjuk, hogy kellően kiképezd magad a témában és igaz Giants Gym tag légy!

Nyitva tartás:

Hétfő 6.00 – 22.00
Kedd 6.00 – 22.00
Szerda 6.00 – 22.00
Csütörtök 6.00 – 22.00
Péntek 6.00 – 22.00

Szombat 8.00 – 20.00
Vasárnap 8.00 – 20.00

Bérletárak:

1 havi korlátlan bérlet 6.990Ft
2 havi korlátlan bérlet 12.990Ft
3 havi korlátlan bérlet 18.990Ft
Napi jegy 990Ft

Törölköző bérlés 200Ft
Értékmegőrző díjtalan

13_keruleti_olcso_konditerem_edzoterem_fitneszterem_kuzdosportterem_9

 

giants_gym_logo_13_kerulet_konditerem_edzoterem

Cím: 1134 Budapest, Fáy utca 65-67. Cewe székház 3. emeletén, az épület pont a Béke és a Fáy utca sarkán található, bejárat a Fáy utca felől van. Gyere és eddz nálunk! Semmi csicsa csak a vasak és Te!

Copyright © 2016 budapestikonditerem.hu minden jog fenntartva! By Best-IT Marketing