• Nyitva tartás

    Hétfő - Péntek X

    6.00 - 22.00

    Szombat és Vasárnap

    8.00 - 20.00

    Április 19. péntek

    8.00 - 20.00

    Április 21. vasárnap

    8.00 - 20.00

    Április 22. hétfő

    8.00 - 20.00

    Május 1. szerda

    8.00 - 20.00

     

     

     

  • +36 70 518 7659
  • help@budapestikonditerem.hu

    Küldj azonnali üzenetet!X



    Sending your message. Please wait...

    Thanks for sending your message! We'll get back to you shortly.

    There was a problem sending your message. Please try again.

    Please complete all the fields in the form before sending.

GIANTS GYM HÍREK

Úgy nézel ki, mint Jay Cutler? – tudj meg többet az endomorf testalkatról!

Giants Gym | március 12, 2019

Endomorf testalkati jellemzők:

•    széles bordakosár
•    vastagabb/szélesebb ízületek
•    a kulcscsontoknál is akár szélesebb csípő
•    rövid végtagok
•    erős csontozat
•    a zsírszövet miatt kevesebbnek tűnő izomzat
•    jellemzően magasabb a testzsírszázalékuk, emésztőrendszerük leginkább a raktározásra “programozódott”
•    általában a nők körében gyakoribb ez a típus
•    pajzsmirigyük inkább alul működő, ezért az anyagcsere folyamatok lassabbak

Étrend ajánlások endomorf típusúak számára:

•    megfelelően osszuk el az ételadagokat, amelyhez használjunk mérleget
•    a teljes napi kalóriamennyiség legfeljebb 20–30%-át biztosítsuk szénhidrátból
•    fogyasszunk nem feldolgozott és teljes kiőrlésű gabonából készült élelmiszereket
•    fogyassz sok alacsony zsírtartalmú fehérjeforrást (csirke, hal, sovány marha hús, tojásfehérje)
•    az egyszerű szénhidrátokat pedig időzítsd edzés előttre és közvetlenül edzés utánra.
•    együnk rengeteg zöldséget, hogy biztosítsuk a telítettség érzetet
•    igyunk sok vizet
•    kizárólag a hosszú diéta vezet eredményre
•    a napi kalóriabevitelt osszuk el 5–6 étkezés között
•    a napi szinten tartási értéknél vigyünk be 200–500 kalóriával kevesebbet, hogy megszabaduljunk a zsírfeleslegtől.

Edzésjavaslat endomorf alaktúaknak:

•    a legfontosabb célod, hogy az anyagcserédet felpörgesd, ezért inkább kevesebb sorozatot végezz magas ismétlésszámokkal (akár 15-20-ig is elmehetsz).
•    a szettek között tartsunk 30–45 másodperces pihenőt
•    annyi kardio edzést végezzünk, amennyit csak tudunk! Súlyzós edzés után, valamint reggelente (éhgyomorra) is
•    végezzünk összetett emeléseket (beülés, felhúzás, fekve nyomás, evezés, húzódzkodás, alsó fogású húzódzkodás, katonai nyomás, szakítás) minden edzésnél, hogy minél több kalóriát elégessünk.
•    Jay Cutler tökéletes példa az endomorf alkatra

Cikksorozatunkat folytatjuk, hogy kellően kiképezd magad a témában és igaz Giants Gym tag légy!

Nyitva tartás:

Hétfő 6.00 – 22.00
Kedd 6.00 – 22.00
Szerda 6.00 – 22.00
Csütörtök 6.00 – 22.00
Péntek 6.00 – 22.00

Szombat 8.00 – 20.00
Vasárnap 8.00 – 20.00

Bérletárak:

1 havi korlátlan bérlet 6.990Ft
2 havi korlátlan bérlet 12.990Ft
3 havi korlátlan bérlet 18.990Ft
Napi jegy 990Ft

Törölköző bérlés 200Ft
Értékmegőrző díjtalan

13_keruleti_olcso_konditerem_edzoterem_fitneszterem_kuzdosportterem_9

 

giants_gym_logo_13_kerulet_konditerem_edzoterem

Cím: 1134 Budapest, Fáy utca 65-67. Cewe székház 3. emeletén, az épület pont a Béke és a Fáy utca sarkán található, bejárat a Fáy utca felől van. Gyere és eddz nálunk! Semmi csicsa csak a vasak és Te!

Copyright © 2016 budapestikonditerem.hu minden jog fenntartva! By Best-IT Marketing